ФЭНДОМ

SwordsSwords
290pxPvP in an arena.
Используемый инструмент
  • 16px Swords (any material)
Взаимодействует с
  • Другими игроками (PvP)
  • Мобами (PvE)
Способности
  • Serrated Strikes (Active)
  • Bleed (Passive)
  • Counter Attack (Passive)
Умение упралять мечом даст вам больше возможностей в драке. Вы сможете вызвать у врага кровотечение, нанести больше урона и контратаковать в ближнем бою.

Active Skill: Serrated Strikes

Активируйте щелчком правой кнопкой мыши, удерживая меч затем ударьте моба или игрока. Удар нанесет +25% урона и заставит цель а также всех в малом радиусе от цели кровоточить. Кровотечение продлится 5 ударов, независимо от уровня.

With Serrated Strikes active, any person hit by the AoE Bleed will bleed for 150% the normal duration, 9 ticks or 4 and 1/2 hearts.

Количество врагов к которым можно применить кровотечение зависит от того из чего сделан меч.

Кровотечение

Causes enemies to take damage every two seconds. If you apply bleed to a mob, it will bleed until the effect wears off or death, whichever comes first. The duration of the bleed is increased by your sword skill.

At level 1000, Bleed will last for 6 seconds damaging 1/2 heart per second, for a total of 3 hearts. The chance to apply bleed is 0.1% for every skill level in Swords, with a max cap of 75% at level 750.

Bleed normally lasts for two seconds, however if your Swords skill is above 750 it will last for one tick longer than normal.

Примечание: Игроки, которым осталось кровоточить всего 3 секунды и что-то сново заставит их кровоточить на ещо 3 секунды, это будет продолжаться в течение 6 секунд.

Тип кровотечения Длительность(Секунд) Общий урон
Малое кровотечение 1 MineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeart
Среднее кровотечение

3

MineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeart
Кровотечение+ 5 MineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeartMineCraftWholeHeart

Контратака

A counter attack takes the damage done to you, and returns half to the attacking person or mob. It will not work if you have half a heart remaining. The chance to perform a counter attack depends on your Swords level, and increases by 0.05 per level.

Counter attack will not work on projectiles (Ranged Weaponary, Arrows, Ghast's Fireballs etc.).

The Max Counter Attack Percentage is 30%

It caps at 600 swords.